Çevirmen: awelanEditör: Alucard
Türü: Aksiyon, Macera, Drama, Ecchi, Fantastik, Harem, Romantizm, Seinen
Yazar ve Çizer: Maybe

:tanıtım:

Satou, çocukluk arkadaşı ve komşusu olan Hime'ye, 10 yıl önce büyükbabasıyla aniden ortaya çıktığından beri aşıktır.
Gizemli ve bir o kadar güzel olan Hime, Satou'nun kaderini tamamen değiştirecektir.

:indir:

En Son Verilen Sayı:  30.SAYI
:mega:
Online Okuma

:batoto:


Alucard: Başta amaç Facebook hesabını adam edelim bir arkaplanı olsundu ama sonradan saptık mevzudan bildiğiniz duvar kağıdı oldu neyse böyle bir şey işte ilerde kafama estikçe yapabilirim. (Resmi yeni sekmede açarak indirebilirsiniz. Ayrıca: (http://imgur.com/KXMW3TG)
  


Beğendiğim AMV'leri sizler ile bu konu içinde paylaşacağım 😜  (Toplam 16 adet)


Kendi beğendiğim Çok bilinmeyen OST'ları burada listeleyerek sizlerin de beğenisine sunuyorum arkadaşlar.

1-)Shi-ki
Öyle bir OST ki insan depresyona sokacak havayı tüylerini diken diken edecek hüzünü derinden verebiliyor.Animeside çok iyi olmasada dram olarak feci bir havası vardı ve animenin şarkıları bence gayet kalitelidir dinlemenizi öneririm  👍



 
2-)The Truth


3-)Epic Dram


4-)X


5-)Skyworld


Arkadaşlar kısa kesicem içinde bir sürü fan art ve animeden orjinal karakterlerin olduğu render paketi karşınızda (isimler bana ait) 

:mega:

İngilizce İsmi: Kaze No Stigma
Japonca İsmi: 風のスティグマ
Tipi: TV Serisi
Bölüm Sayısı: 24
Yayın Süreci: 13 Nisan 2007 - 21 Eylül 2007
Tür: Fantastik,Aksiyon,Doğa üstü güç,Komedi,Romantizm
Rating: 7.68
Upload : Mantus
Alt Yazı: yeppudaa Fansub


-TANITIM-
4 yıl önce Kazuma Kannagi, Enraiha (Kannagi Ailesi'nde nesilden nesile geçen bir kılıç)’nın varisi olma hakkını alabilmek için yapılan dövüşte kuzeni Ayona Kannagi tarafından yenilgiye uğratıldı. Yenilmesi ve En-Jutsu, Ateş Sanatları(Kannagi Ailesi’nin uzmanlık alanı) yeteneği olmaması aileden atılmasıyla sonuçlandı. Şimdi, Kazuma yetenekli bir Fū-Jutsu, Rüzgâr Sanatları ustası Kazuma Yamagi olarak geri döner ve artık hiç bişi eksi gibi olmayacaktır.

:indir:

Klasör Linki

:mf:


Animenin Diğer Adları: Densetsu no Yuusha no Densetsu
Tür: Aksiyon , Macera, Fantastik, Büyü, Shounen, Komedi, Romantik, Dram
Bölüm Sayısı: 24
Upload: Mantus
Fansub: Anikeyf

:tanıtım:
Ryner Lute, Roland İmparatorluğu Kraliyet Sihir Okulu'nda okuyan tembel bir öğrencidir. Bir gün, Roland İmparatorluğu komşu ülke Estaboole ile savaşa girer, ve Lute sınıf arkadaşını savaşta kaybeder. Savaştan sonra Lute, İmparator Sion Astal'ın komutasındaki ''efsanevi kahraman''ın kalıntılarını bulmak için bir yolculuk düzenler. Ve ölümcül bir lanetin kıta boyunca yayıldığını fark eder.


:indir:
Klasör Linki
:pc: